Bellybling

Övervägt en längre period att ta hål i naveln, och eftersom jag jobbar på det ställe jag jobbar så är ju såna infall ganska… lättfixade, om vi säger så (tack Jamie!). Liksom why not. Och jag måste säga det känns som att piercingen alltid har varit där. Får hoppas den läker som den ska, min kropp har ju en liten tendens att vilja stöta bort allt ”extra”.

När jag ser på den så känner jag mig lite som att jag vill klä mig som Paris Hilton gjorde anno tidigt tvåtusental hela sommaren. Wish me luck with that.

18664540_10210582908747725_256801266311355200_n

Kommentera

